Csokor a kézbe, igen a szájba, torta ajándékba... Barbo&Levi


Hétvégén egy igazán fergeteges esküvőn vehettünk részt, amire készítettem ajándékba egy tortát.
A menyasszonytól még korábban megtudakoltam, hogy milyen színű lesz a dekoráció, hiszen egy esküvői tortának mindenképpen igazodnia kell az adott színvilághoz. Mivel Barbo nagy kedvence a levendula, így nem volt kérdés a lila szín. Egész múlt héten vártam a melegebb időt, hogy a levendulák kicsit jobban kinyíljanak a kertben, mert egy kis élővirágos díszítéssel terveztem feldobni a  tortát. A díszítést a levendula mellett habcsókokkal oldottam meg, amiben szintén szerepelt a lila szín. Kellett egy kicsit kísérletezni, mert a zselés festék a túl nagy hőfokot annyira nem szerette, ezért végül 60 fokon szárítottam a habcsókokat. A torta tésztája fehércsokis piskóta, a krém pedig vaníliakrém és tejszínes mascarponekrém voltak. A végeredmény szerintem csodálatos lett és az ifjú párt is sikerült a tervnek megfelelően meglepni. 
A kislányom a végeredmény láttán azonnal eldöntötte: ő is habcsókos tortát kér a szülinapjára, így a következő megrendelés már nem is kérdés, hogy mi lesz…






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések