Lélekkonyha a NoSalty-n


Ezúttal a NoSalty.hu felkérésére készítettem egy igazi karácsonyi desszertet, aminek a receptjét és részletes leírását ITT találhatjátok.



Megjegyzések

  1. Szia!

    Karácsonykor nagyon szeretném megcsinálni ezt a receptet, de sehol nem találtam desszertgyűrűt. Aztán nézegettem interneten, ahol webáruházakban meglehetne rendelni, de olyan áron, amitől majdnem lefordultam a székről. Nem lehetne esetleg valahogy házilag helyettesíteni valamivel? Elég nagy a családom, szóval dupla adagot szeretnék belőle csinálni, ez azt jelenti, hogy 12 db-ra lenne szükségem?! Vagy egyáltalán hogy is kell ezt a gyűrűt használni, meddig kell ebben benne hagyni a sütit, megtöltöm és rögtön vehetem le?
    Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni nekem!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már válaszoltam a NoSalty-n. Azonnal nem lehet levenni a gyűrűt, mert szétesne, várni kell amíg megdermed.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések