Levendulák földjén



Tihanyban először a múlt században jártam (megöregedtem:)) egy iskolakirándulás alkalmával. Elvittek a kikötőbe minket, majd fölsétáltunk az apátsághoz, aztán még körbenéztünk egy kicsit, a szokásos körök… Akkor még semmi különlegeset nem találtam ebben az amúgy csodaszép városban. Azóta eltelt jó pár év, sőt évtized és mikor újra visszatértem- ezúttal már Kakaórockerrel-valami olyan csodára leltem ott, amiért azóta minden évben visszatérünk oda.  Hogy mi is ez a csoda nehéz szavakkal elmondani, egyszerűen megfog valami ebben a gyönyörű tájban. A házak, a kertek, a levendula illata, a Balaton látványa mind-mind magával ragad valahányszor ellátogatunk ide.
Most a balatoni nyaralásból egy napot szintén Tihanyra szántunk, csakis kettesben, és hogy milyen volt? A képek szerintem választ adnak mindenre. 

Házak, ablakok, kémények...




Levendula, levendula és még mindig levendula


A Belső-tó hórihorgas gémmel

Tihany feeling




Régi idők ízei


És végül ami Tihanyról elsőre eszébe jut mindenkinek

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések