Hideg hétvége meleg ciabattával


Viccesnek találom azt, hogy az utóbbi időkben, amint a  meteorológusok bejelentik, hogy jön egy kis hó, az emberekből rögtön előjön a túlélő ösztön és (mint nagyszüleink a háború idején) ész nélkül betáraznak alapvető élelmiszerekből. Nem volt ez másképpen most hétvégén sem, azzal a különbséggel, hogy ezúttal a vicc kedvéért most mi én is beálltam a sorba és elhatároztam, hogy ebben a pár havas napban nem megyek se piacra, se élelmiszer boltba, hanem én készítek el itthon mindent. Így született limara receptje alapján az a csodás ciabatta is, amely isteni volt, főleg frissen, melegen, hazatérve egy hatalmas szánkózás után. Megőrülök az olasz kenyerekért és most egyértelműen ez lett a kedvenc. Az eredeti recepten egyedül annyit változtattam, hogy 250 g öregtésztát használtam és a formázásnál nem vágtam ketté, hanem hosszúkás kenyér alakot formáztam, amit egy kicsit megcsavartam. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések