Színházi menü


Ha a moziban a menü popcorn és vizezett jeges kóla, akkor a színházban egyértelműen sonkás-tormás molnárka és egy pohár chardonnay. Szeretek színházba járni és ezeknek az alkalmaknak számomra elválaszthatatlan rituáléja a szünetben elfogyasztott molnárka egy jó pohár borral. 
A napokban Limara receptje alapján készítettem hot-dog kifliket és az ízük kísértetiesen hasonlított a színházban kapható molnárkákra. Megsütöttem tehát újra, de most már molnárka formára alakítottam őket és tormával és sonkával tálaltam, pont, mint a színházban szokás. Utólag Limaraánál megtaláltam az eredeti molnárka receptjét, tehát legközelebb már így készül, de higgyétek el, az élmény így is teátrális.

Sonkás-tormás molnárka

Hozzávalók:
molnárka így, vagy molnárka úgy :)
tormakrém
prágai sonka

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések