Le Biscuit - avagy reggeli francia módra

A hét közepe óta Kakaórocker azzal szívta a vérem, hogy szombat délelőtt valami meglepi lesz, ne szervezzek akkorra semmit. Ne értse félre senki, szeretem a meglepetéseket, azt viszont utálom, ha ezt előre bejelentik. Péntek este már addig fajult a kíváncsiságom, hogy majdnem összevesztünk ezen és eljátszottam a sértődött királylányt. Tíz év együttlét után is benyalta a műbalhét és hogy kiengeszteljen, elárulta hová is megyünk.A meglepetés egy reggeli volt, egy nemrég nyílt ízig-vérig francia bisztróban; a Le Biscuit-ban. Bevallom kiugrottam a bőrömből és egyből Kakaórocker nyakába ugrottam, amikor megtudtam a titkot.
Ez a hely egyszerűségével, a frissen sült croissantokkal és a kávéval azonnal Párizs eldugott kis éttermeit juttatta eszembe. Az már csak hab volt a tortán, hogy a fenséges reggeli mellé néhány jó szót és kedvességet is kaptunk. Pierre, a  tulajdonos elárulta, hogy kizárólag eredeti francia receptek alapján és jó minőségű francia alapanyagokból készítik az ételeket. A bisztróban egyébként ebédelni és vacsorázni is lehet, így ajánlom mindenkinek, aki egy kis francia hangulatra vágyik. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések